Teema ebamäärane ja liialt lai, seda tuleks täpsustada. Õppekvaliteedi mõõtmiseks on erinevad meetodid ja küsitlus ei ole selleks kõige parem, see on liiga subjektiivne. Kasutatakse näiteks keskmist hinnet ja teste (PISA) jms. Peaksid täpsustama mida selle mõistega täpselt mõtled. Praegune ei sobi. Küsitlusel peab olema selgitus sest vastaja ei tea mida sa mõtled õppekvaliteedi all. Pealkirja lõppu ei käi punkt.
Eelmist kommentaari sa pole veel arvestanud. Pealkirjas on tegevused aga küsitluses on küsitud vaid mängude kohta. Kas tegevuseks vahetunnis saab olla ainult mängimine? Mõtle veel läbi oma teema ja küsimused.
Oled muutnud projekti teemat aga seda teemat on juba sinu klassis korduvalt tehtud - ei ole hea teema. Projektil puudu ajakava, analüüs, kokkuvõte ja ettepanekud.
Teema ebamäärane ja liialt lai, seda tuleks täpsustada. Õppekvaliteedi mõõtmiseks on erinevad meetodid ja küsitlus ei ole selleks kõige parem, see on liiga subjektiivne. Kasutatakse näiteks keskmist hinnet ja teste (PISA) jms. Peaksid täpsustama mida selle mõistega täpselt mõtled. Praegune ei sobi. Küsitlusel peab olema selgitus sest vastaja ei tea mida sa mõtled õppekvaliteedi all. Pealkirja lõppu ei käi punkt.
VastaKustutaProjektis on valimiks ka töötajad - kuidas töötajad (sekretär, koristajad jms) õppekvaliteeti hinnata saavad? Mõtle on projekt korralikult läbi!
VastaKustutaEelmist kommentaari sa pole veel arvestanud. Pealkirjas on tegevused aga küsitluses on küsitud vaid mängude kohta. Kas tegevuseks vahetunnis saab olla ainult mängimine? Mõtle veel läbi oma teema ja küsimused.
VastaKustutaOled muutnud projekti teemat aga seda teemat on juba sinu klassis korduvalt tehtud - ei ole hea teema.
VastaKustutaProjektil puudu ajakava, analüüs, kokkuvõte ja ettepanekud.